Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2008 19:33 - ЗА КАКВО МИ Е БЛОГ?!?
Автор: doziii Категория: Други   
Прочетен: 2047 Коментари: 5 Гласове:
0



Преди няколко дни и аз като модерен човек, си направих блог. Брей че хубаво, но …. Гледала, недогледала, пуснах един коментар срещу анинимността. И о, ужас! Нали за пръв път използвам блога си, не съм направила нещата както трябва и коментара ми излезе под име “анонимен”! А уж съм срещу анонимността! Да не забравя да пиша на момичето, че не съм анонимка…. Мисля си : за какво ми е блог? Само го направих и се “оклепах” с коментара. Ама съм и аз една “невежествена жена” (така М. Цанева преди много години е определила баба Илийца от разказа на Вазов, но аз си го харесах и го използавам този израз вече близо 20 години). 

След ред размишления за ненужния ми блог, за издънката с коментара, за гадостите, които ми се случват напоследък , днес стана нещо наистина много хубаво.

 Ей, хора, спечелих един конкурс! Направо не мога да повярвам! Аз! Която от две години вече и кусур съм изпаднала в пълна емоционална дупка и често даже се замислям за същостта и предназначението на живота (моя в частност и планетарния в общност), спечелих конкурс!

Първо крещях като луда и тичах из апатрамента, съседите сигурно са си помислили, че съм отворила детска градина. Обадих се най-напред на мъжа ми, да му се похваля. После на майка ми и сестра ми. Зарадваха ми се много, а аз продължавам да беснея позитивно. Обадих се и на приятелките си. И те ми се зарадваха. Но отвътре нещо напира у мен и искам да направя нещо, да кажа ,да.... да…., това е толкова важно за мен и е хубаво!

И, еврика! Аз имам блог! Ще напиша в него какво чуденце ми се случи и то точно днес, на 1 ноември (нали и за бях доста време будителка), не че ще стане кой знае какво. НО МОГА ДА СПОДЕЛЯ. И ще има хора, които ще се зарадват заради успеха на другия, не заради себе си, а за човек,  когото не познават и никога няма да срещнат.

Ето затова ми трябва блог.

за да общувам и споделям, за да бъда съпричастна към радостите и тъгите на другите (надявам се и те към моите)или просто за да излея душичката си, когото ми е накипяло.

Е, вече имам блог!



Тагове:   блог,   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. novitejivotni - :-)
19.11.2008 08:11
Ами, добре дошла !
Седемнадесет дена по-късно, но от сърце.
Споделяй, ние пък ще те четем :-)
цитирай
2. voinov50 - Винаги има първи стъпки... начало...
16.12.2008 05:17
следва градеж, а по-нататък надстрояваш така, както на теб ти харесва... това твое лично пространство...
Поздрави за будителката!!!
цитирай
3. inakrein - Ще следя това, което споделяш. Ч...
16.12.2008 21:44
Ще следя това, което споделяш. Чакам втори постинг! Поздрави за спечеления конкурс! да спечелиш още много!
цитирай
4. meryy - za buditelkata
13.01.2009 01:05
ne razbarh to4noi kvo spe4eli i mai mnogo vreme ve4e sa minali ot parviq ti posting az sa6to sam nova i mn ne gi 4atkam ne6tata v bloka no napredvam 6te 4akam novi ne6ta za napred ot teb i ako moje iskam da znam kav konkurs si spe4elila.
цитирай
5. анонимен - pozdravleniq!
23.10.2009 16:19
Radvam se za teb i tvoite uspehi.Vqrvam 4e nai -posle si namerila svoeto mqsto v jivota si,tuk v Ispaniq.Derzai!Prodaljavai smelo napred!pozdravi!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doziii
Категория: Други
Прочетен: 66035
Постинги: 12
Коментари: 26
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031